niedziela, 10 marca 2013

Robótkowo-urodzinkowo

Jakiś czas temu już skończyłam mój kwadracik do kołderki za jeden uśmiech ale okazało się że w praniu bardzo się skurczył i nie spełnia wymagań, więc haftuję kolejny, troszkę inny. Już zostały tylko kontury :)
Ten, który skończyłam wygląda tak:
A wczoraj mój syneczek miał urodziny i gości, wczoraj wieczorem nie miałam już siły na włączanie komputera, tym bardziej że choroba niezbyt ustępuje i w zasadzie ciągle boli mnie głowa i oczy :(
Nieważne, urodzinki były czwarte :)


Jak widać, dziecko zażyczyło sobie strażackiego tortu i taki dostało :)

Z innej beczki (czyli moje sypiące się zdrowie):
Wynik badania Tomografii Komputerowej zatok:
"[...] z obecnością torbieli średnicy 1,2 cm na przyśrodkowej ścianie zatoki szczękowej prawej. [...] Zatoka czołowa lewa nierozwinięta.[...]"
Darowałam sobie opisy standardowe typu zgrubienia błon śluzowych itp bo są ciut przydługie.
Ale wielkie buuu :(
Pozdrawiam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz