niedziela, 24 lutego 2013

Podsumowanie tygodnia

Uwaga, będzie trochę zdjęć :)
Na początek graffiti. Nie skończone, jeszcze długa droga przede mną. Zamówione przez Męża. Docelowo ma wyglądać o tak:
Na razie jest na takim etapie:
Wzór zrobiłam sama przy pomocy wersji demonstracyjnej (darmowej) Haftixa :)
Kolejne - Myszka Miki dla mojego chłopczyka, skończona, jeszcze nie oprawiona.
Były też dwie metryczki które pokazywałam w poprzednich postach, no i jako przerywnik od graffiti (kanwa jest potwornie drobna) haftuję mój pierwszy kwadracik do kołderki za jeden uśmiech z Myszką Minnie, już się zbliżam ku końcowi :)
A w planach? Całe mnóstwo, nadal krzyżyki :) Jutro czeka mnie brutalne zderzenie z rzeczywistością bo kończy mi się zwolnienie (chociaż nadal nie czuję się zdrowa) i czasu będzie zdecydowanie mniej :(
Pozdrawiam jeszcze Niedzielnie :)




2 komentarze:

  1. Ale Cię wciągnęło to haftowanie ;-))). Bardzo ładnie!

    OdpowiedzUsuń